Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeBoczo, takie komentarze są pod każdym pozytywnym artykułem. W tym kraju jak nie marudzisz, to znaczy że jesteś kupiony:P Wersja Worldcrosser też ma niewyłączalny ABS jak podstawowa? Bo jak tak, to mimo wyważenia, zawieszenia i silnika jej własności terenowe są automatycznie bezużyteczne, warto o tym wspomnieć.
Odpowiedz'Bezużyteczne ! Ha,ha! Widać, że nigdy nie jeździłeś dużą Tenerą w terenie. ABS da się wyłączyć(jest sposób, choć nie ma guzika off), ale nie ma takiej potrzeby. To nie jest GS !. Żeby w S10 zadziałał ABS trzeba się naprawdę postarać ;-).
OdpowiedzNapisz kolego, ile problemów robi dorobienie wyłącznika ABSu w tym motocyklu ? Liczniki działają itd? Wiesz ile kosztuje dorobienie tej opcji ? Nie sądzisz poza tym, że w motocyklu za takie pieniądze powinien być zarówno wyłącznik ABSu, jak i rozbudowany komputer pokazujący spalanie, temperaturę, zasięg itd? A wersja Worldcrosser, powinna mieć większy zbiornik, a nie pseudo crash pady imitujące większy zbiornik ? Dodam, że używałem tej Supertenery w terenie i wyłącznik ABSu jest potrzebny. Powiem nawet , że niezbędny. Zwłaszcza podczas jazdy po śliskiej błotnej drodze z dużej góry. Argument , że to nie jest GS , uważam, za kiepski.
OdpowiedzJak kolega jeździł Tenerka to powinien zauważyć komputer który pokazuje spalanie, temperaturę no może bez zasięgu. Wyłącznik ABS można dorobić w mniej niż pół godziny. Zresztą jak tak silnie potrzeba go wyłączyć to da to się zrobić bez niego. Zrobiłem Tenerą 10kkm i złego słowa nie mogę powiedzieć na jej temat. Z autorem testu zgadzam się całkowicie.
OdpowiedzZacznę od tego że zrobiłem tym motocyklem 1000 km...piszę to, żeby się odróżnić od takich co piszą, a nigdy na motocyklu nie siedzieli. Innymi motocyklami zrobiłem setki tysięcy... Supertenera, jest dowodem na to, że przez ostatnie 25 lat, Japończycy, nie umieli zrobić nic lepszego od starej Supertenery.zaś Tenera, nie jest wiele lepsza od Suzuki DRBIG 750 z 1985 roku! Motocykl i owszem, jest poprawny, ale jego poziom to tylko poziom dużego GSa sprzed dwu modeli! Jak ktoś piszę, ze ten silnik jest charakterny, to ma chyba na myśli muła z jego uporem... Niestety dane techniczne nie kłamią. Jest także tak ciężki jak cyfry na to wskazują. Sprzedałem go za nieporęczność i ciężar. Cena w jakiej jest oferowany ten motocykl na rynek Polski, to paranoja. Panowie w Japonii, myślą, że może sprzedać motocykl, bez połowy funkcji w cenie niemal identycznej jak BMW ? Rynek zareagował po swojemu i sie mogli tylko oblizać patrząc na statystyki innych marek. Jest wart max 45000 pln.
OdpowiedzNieporęczność i ciężar. :-) . A ile waży GS w pełnym wyposażeniu (ESA, ABS itp)? Jak się wybierasz turystycznym, 260kilogramowym turystykiem na zjazdy z górki po błocie, to rzeczywiście GS jest najlepszym rozwiązaniem :-). Pozdrawiam team BMW. Marketing najważniejszy!
Odpowiedz